2013. január 30., szerda

Tizedik fejezet...*

Sziasztok skacok. :) Örömmel láttam az új feliratkozókat a 11 megjegyzést és a 2100+ oldal megjelenítést.:))) Nagyon Nagyon Köszönöm Nektek, hogy a visszajelzéseitekkel ösztönöztök az írásra.! Igaz kicsit az életkedvem is elment egy bizonyos dolog miatt, de ti mindig megmosolyogtattok.:) Na szóval elérkeztünk a 10-dik bejegyzéshez jupii.:$ Ezentúl 10(!!!!) megjegyzés és következő.:)) Jó Olvasást ehhez az új fejezethez is.Sok puszi.! :* Ölel és Szeret titeket Medy.♥ 


- Szia Wen! - vigyorogtak rám.
- Sziasztok - ugrottam oda hozzájuk.
- Hatalmas hírünk van - kuncogott Niall.
- Na? - nyitottam tágra a szemem.
- Szóval - kezdte Liam.
- Szóval? - kérdeztem.
- Szóval - folytatta Niall.
- Na ne játszatok már az idegeimmel - kezdtem bemérgesedni,persze viccből.
- Amy barátnőd.. - mondta Niall.
- Mi van vele? - kaptam a számhoz.
- Nem single - köpte ki végre.
- Komolyan?Úristen de jó - ujjongtam. - De állj ki a barátja? - döbbentem le.
- Egy bizonyos kék szemű és szőke hajú srác - nevetett Liam.
- Niall te össze jöttél Amyvel? - kerekedtek ki a szemeim.
- Ühü - bólogatott boldogan és magabiztosan.
- Jaaajj annyira örülök össze illetek - öleltem meg jó szorosan.
- Két szőke együtt - húzta a száját Liam.
- Bunkó - löktem vállon.
- Na igen, de nem csak ennyi - nevetett Niall.
- Hát? - lepődtem meg.
- Bella sem az - mondta Liam.
- Na ne már behálóztátok a barátnőimet a buliba?
- Most ismertük meg őket igazán - nevetett Niall.
- Szóval akkor pontosítsunk.Bella Liammal van Amy Niallel. Remek - csaptam össze boldogan a kezem.
- Sandy és Daffny.
- Mi van velük? - kérdeztem izgatottan.
- Háát.. - néztek össze.
- HÁT? - emeltem fel a hangom.
-Ne akadj ki, de Sandy Daniel-el jött össze Daffny meg Dennyvel.

Olyan érzés kapott el mintha egy karót nyomtak volna le a torkomon.

- Hmm..egészségükre - mondtam komolyan. - Tudtam, hogy Daf előbb utóbb össze jön Dennyvel - mosolyogtam könnyekkel a szemembe. - De Sandy és Daniel kicsit különös..
- Hát eléggé.Mi is meglepődtünk amikor láttuk, hogy a kanapén nyalják falják egymást - mondta Liam.
- Úristen ez gyorsan ment.Félek, hogy Dan elrontja Sandyt.. - mondtam szomorúan.
- De amúgy mit szólsz? - kérdezte óvatosan Niall.
- Mihez?
- Hogy csak te vagy single?
- Nekem így tökéletes - mosolyogtam.
- Persze - legyintett Liam. - De mesélj csak, te még is hova jó fenébe tűntél el azzal a Zayn gyerekkel?
- Sehova.Miről beszéltek? - ijedtem meg.
- Na azért annyira részegek nem voltunk.. - mondta Niall.
- Biztos vagy benne?Mennyit ittatok?
- Ne tereld a témát - parancsolt rám Liam.
- Csak átmentünk Louishoz - bakker Wen de hülye vagy ezt nem kellett volna mondani..
- De Zaynnel mentél el.Azt akarod mondani, hogy azzal a három állattal voltál mostanáig? - akadt ki Liam.
- És ha igen?
- Te nem vagy normális - rázta a fejét idegesen Niall.
- Nem is ismeritek őket nem is tudtok róluk semmit nem olyanok mint amilyennek mutatják magukat - vágtam vissza idegesen.
- Persze, mert te egy nap alatt kiismerted őket?Wendy ezt te sem gondolod azok után amik történtek megbízol bennük? - kérdezte dühösen Liam.
- Igen! - mondtam ugyan olyan hangnemben.
- Mitől olyan jók? - kérdezte Niall.
- Mindentől - mosolyogtam.
- Persze... - forgatták szemeiket.
- Benyalták nálad magukat a végén meg megerőszakolnak állati jó lesz mi? - állt fel idegesen Liam.
- Menjetek már melegebb éghajlatra..Ismeretlenül elítélitek őket ez amit rühellek.
- Mert te ismered őket Wen?Egy nap után amit velük töltöttél?Mit csináltak eddig?MI MIT?ISMERED?NEM!! - üvöltözött Liam.

Hátra kaptam a fejem és tágra nyílt szemekkel figyeltem.

- Mi ez az üvöltözés? - nyitott be apa.
- Elnézést Mr.Gras. De Wendy fejét kicsit ki kell mosni - dühöngött Liam.
- Szerintem ez a szülők feladata - oktatta apa.
- Szerintem apa most ne avatkozz bele kérlek megoldom - mosolyogtam rá.

Bólintott és lement.

- Ez kellett? - suttogtam neki.
- Jó boccs - fordított hátat Liam és az ablakon kezdett kifele bámulni.
- Wen..ne haragudj ránk, csak féltünk mert nagyon szeretünk - mondta finoman Niall.
- Tudom, de nem kell félteni - mondtam de már sírtam amiatt, hogy Liam kiabált velem.
Liam lassan oda sétált és megölelt.
- Sajnálom, csak nem akarom, hogy bántódásod essen nem szólunk többet, de ne várd el, hogy ezt jó szemmel nézzük, nem fogunk szólni többet de vigyázz - suttogta a fülembe.
- Jajj fiúk mi lenne velem nélkületek - törölgettem a könnyeim mosolyogva.
- Szerintem ki se mozdulnál itthonról - nevetett Niall.
- Az lehet - vakartam a fejem.
- Várjatok felhívom Bellát mert megígértem neki, hogy miután elmondtuk hívjuk - mondta Liam.
- Oksi - mondtuk Niallel.
- Szia kicsi.Igen.Jól.Nagyon örült.Igen komolyan.Én is.Rendben.Nem tudom.Igen akkor majd a suliba.Nem.Puszilunk mindenkit.Rendben.Jó éjszakát.Szeretlek. - hallgattuk Liam beszélgetését.
- Tömör beszélgetés volt - nevetett Niall.
- Na igen.Örültek és puszilnak - mondta.
- Jó - mosolyogtam.
- De mi megyünk pihend ki magad még van 2 napod - nevetett Niall.
- Azt hittem itt alszotok - lepődtem meg.
- Ja nem, megyünk - mondta Liam.
- Ahogy gondoljátok akkor kikísérlek titeket - álltam fel és elindultunk lefele.
- Viszontlátásra Mr. És Mrs.Gras köszönjük a vendég látást, jó éjszakát - köszöntek el a srácok.
- Mentek? - kérdezte anya.
- Igen - mondták egyszerre.
- Azt hittük itt alszotok - mondta apa.
- Nem ki kell pihenni a bulit - nevetett Niall.
- Rendben akkor sziasztok és jó éjszakát - mondták anyuék.
- Akkor majd találkozunk - köszöntem el.
- Igen - mosolyogtak.
Megöleltük és megpusziltuk egymást majd elmentek.

***

- Minden rendben? - kérdezte apa.
- Tessék? - kaptam fel a fejem.
- Minden rendben van olyan fura vagy - mondta apa.
- Ja nem vagyis persze minden rendben csak fáradt vagyok - mosolyogtam.

Miután a fiúk elmentek megvacsoráztunk és leültünk nézni valamit a tv-ben közben én elkalandoztam.

- Furcsa vagy kislányom -hunyorgott rám apa - Mesélj arról a buliról - utasított.
- Mit?Niallék 8-ra jöttek értem majd, ott táncoltunk, ettünk, ittunk felköszöntöttük Bellát és ennyi.
- Mit ittatok? - kérdezte anya.
- Én üdítőt meg kb 2-3 felest.
- Értem.
- Mi ez kihallgatás? - nevettem.
- Nem - rántott vállat apa.
- Akkor én felmentem puszi jó éjt.
- Szia - köszöntek el majd én feltrappoltam a szobámba.

Lezuhanyoztam, de előtte a redőnyöket lehúztam, hisz miután az embernek ilyen barátai vannak mint pl vámpír nem lehet biztos abban, hogy nem leskelődik.

- ÚRISTEN.. - kaptam észbe...

"- Ezek 1 éve itt laknak vagyis?-NANE. Lehet már leskelődtek." - jártak pánikszerűen a gondolataim.Remek akkor..Na mind egy.
Fürdés és hajmosás után felöltöztem és hajat szárítottam majd lefeküdtem aludni.

***

- Jó reggelt - vánszorogtam le a konyhába, de hiába köszöntem egyedül voltam otthon.Tipikus..Az órára nézve láttam, hogy fél 12.

"Kicsim mire fel kelsz mi már dolgozunk.Van a hűtőbe kaja csinálj kaját magadnak.8 körül itthon vagyunk addigra lehetőleg legyél itthon vagy hívj ha elmész."- olvastam a hűtőn lévő cetlit.

Remek akkor punnyadhatok itthon egész nap.Chh még is hova mennék.Liam biztos Bellával van Amy Niallel Daff pf...Daf Dennyvel..meg mindenki a párjával.

REMEK. - sóhajtottam egy nagyot." - Nem lesz ez így hosszú távon jó..én egyedül ezek meg együtt, de egy biztos nem megyek egyik párral se sehova nem leszek ott Forever Alone míg ők nyalják falják egymást én meg ott ácsorgok mint egy szerencsétlen..Na persze még mit nem.."-gondolkoztam reggeli készítés közben.
Miután megettem a reggelim elmentem és felöltöztem.Behuppantam a nappaliba és a tv-t kapcsolgattam.
- Hihetetlen, hogy egy normális csatorna sincs ilyenkor - morogtam magamnak.
Végre találtam valami nézhetőt amikor elaludtam..

***


- Whendhy..Wheen.Whendhyyy - mintha a nevem hallottam volna.Valaki suttogott.

- Wendy ébredj már.
Lassan megfordultam és a szemem kezdtem nyitogatni.
- Szia.
- Jézusom - ültem fel hirtelen.
- Azért ilyen ijesztő nem vagyok - szomorodott el.
- Zayn te hogy kerülsz ide?Hogy jöttél be?Jó tudod mit ez utóbbira ne válaszolj - nevettem.
- Gondoltam rossz lehet, ha az ember egyedül van..
- Honnan tudtad, hogy eg..hagyjuk - csóváltam meg a fejem.
- Nem vagy a toppon - nevetett.
- Na akkor örömmel látlak - mosolyogtam rá.
- Kapok ölelést? - nézett aranyosan.
- Ha ilyen aranyosan kéred - kuncogtam majd fel álltam és megöleltem. - Na mit csináljunk? - kérdeztem miután elengedtem.
- Hmm..nem is tudom - vakarta az állát.
- Te jöttél ide majom - löktem vállon.
- Mi az, hogy majom, te majom - röhögött.
- Na - csaptam a vállára.
- Erősnek hiszed magad? - röhögött.
- Igen! - emeltem fel és mutattam az izmaim.
- Hűha egy igazi body builder vagy - röhögött.
- Kapd be.
- Vedd elő - incselkedett.

Erre a hüvely ujjam felemeltem és elő mutattam.


- Te normális vagy? - húztam el az ujjam mert majdnem bekapta.

- Te mondtad - röhögött.

Nem válaszoltam csak megforgattam a szemem.


- Tényleg Louis és Harry? - kérdeztem.

- Mi van velük?
- Hol vannak?Hogy vannak?
- Hát fent a hegyen a házba. Jól.
- Louis is?
- Háát..tegnap este volt még egy kirohanása, de a mai nap még ott lesznek és holnapra teljesen rendben lesz minden.
- Ezeket te honnan tudod?Megérzed?
- Öhmm..Tudod..van, olyan, hogy mobil telefon - lengette előttem a telefonját gúnyolódva.
- Nagyon vicces - ráztam a fejem.
- Amúgy mit terveztél mára? - kérdezte.
- Öhm nem látod? - mutattam körbe.
- Szép - forgatta a fejét. - De mit terveztél? - nevetett.
- Aludni és tv-zni.
- Egész nap? - úgy nézett rám mintha egy idióta lennék.
- Igen.Na és te mit csinálsz amikor a haverjaid ketten a hegyen poshadnak? - mondtam. - Jajj - kaptam a számhoz. - Bocsi fiúk -nevettem.
- Bolond vagy? - húzta fel a szemöldökét.
- Nem te mondtad, hogy hallanak, ha akarnak?
- Jó hagyjuk - legyintett. 
- Szóval mit csinálsz? 
- Amit te is terveztél - vigyorgott.
- Na látod - röhögtem.
- Na és a haveri köröd? - kérdezte.
- Hagyjuk - hajtottam le a fejem.
- Mi baj? - kérdezte és óvatosan felemelte a fejem. - Wendy te mért sírsz? - lepődött meg.
- Semmi..hülyeség hagyjuk - legyintettem és mosolyogtam közben a könnyeim törölgettem.
- Nem az, ha sírsz miatta.
- Csak annyi, hogy mindenki össze jött mindenkivel és félek, hogy elhanyagolnak.
- A buliba miután eljöttük?

Bólogattam.


- Nem leszel egyedül itt vagyunk mi neked Harry Louis és én - mosolygott.

- Hát izé..nem tudom akarok e három lénnyel lenni.

Zayn kétségbe esett fejjel nézett rám.


- Csak vicceltem - nevettem.

- Szerencséd - lökött meg.
- Csalódtam bennetek - mosolyogtam rá.

Kérdőn nézet rám.

- Egy hatalmas nagyot - húzódott nagyobb mosoly az arcomra.


Még jobban össze zavartam.


- Kellemeset - erre ő is mosolygott.

- Örülök neki.
- De tényleg örülök neki, hogy kinyíltatok.Csak nem tudom miért nekem és ilyen hirtelen..
- Nem vagy éhes? - kérdezte.
- Nem, de nasizhatunk vagy te ehetsz.
- Jó akkor menjünk - állt fel és felsegített.
- Ülj csak le - mondtam neki.

Csináltam neki gyorsan valamit.


- Remélem szereted a spagettit.

- Persze - bólogatott. - Hagyjad hozd ide a tállal.
- Ne szedjek?
- Ne ne mosogass annyit - nevetett.
- Azt ne mond, hogy ezt a rengeteget megeszed - kerekedtek ki a szemeim.
- Ha nem baj.
- De hogy is egészségedre - tettem le elé.

5 perc alatt be is vágta ez egészet.


- Húú ez eszméletlen finom volt - simogatta a hasát.

- Örülök neki te aztán tudsz enni - nevettem.
Mosolygott majd megfogta a csuklóm és elkezdett kifele húzni majd fel az emeletre.
- Hova megyünk? - kérdeztem.
- A szobádba - mosolygott.
- Hát jó - mondtam kissé furcsálva.

Miután beértünk ő be ment a fürdőbe.Én meg leültem az ágyra.


- Minden oké? - álltam fel gyorsan mikor egy nagy durranást hallottam.

- Asszem van egy kis probléma - hallottam a hangját.
- Be megyek - mondtam és benyitottam.

Azonnal röhögésben törtem ki.


- Te meg mit csinálsz? - fogtam a hasam.

- Nem nyílt a csap.
- Ezért letörted.
- Túl erős vagyok - húzta a száját.
- Te nagy gyerek - csóváltam a fejem. -Gyere - fogtam meg a csuklóját és kihúztam a fürdőből.
- De mi lesz a csappal?
- Majd szólok apunak úgy is elegem volt, hogy szorult - legyintettem.
- Köszönöm.
- Mit?
- Hogy ilyen megértő vagy.
- Ugyan semmiség - mosolyogtam a padlóra.
- Nem adod meg a számod?
- De.Ez jó ötlet - mosolyogtam.

Beírtuk egymás számát majd még fel néztünk a netre.


- Meg adod Harry és Louis számát? - kérdeztem óvatosan.

- Aha - bólogatott, majd elvette a telóm és beírta a számukat - Megnézem a képeket - mondta.
- Felőlem - vontam vállat.Igazából az a telefon ezer éve megvan és én sem tudom milyen képek vannak benne.
- Hmm - hallottam a morgását.
- Mi az?
- Látom inkább fiúkkal van a legtöbb képed - mosolygott.
- Igen?Én nem tudom igazából mik vannak rajta nem nagyon fotózok mostanában vele.
- Ez mikori? - tolta be elém a telefont.



- Úristen - néztem mosolyogva a telefont. -1 éves kép...itt nagyon jóban voltam Dennyvel és itt estem bele a másik pedig..Adam - hajtottam le a fejem.
- Nagyon szereted igaz? - kérdezte komolyan.
- Ő Daffnyvel van együtt - mosolyogtam fájdalmasan.
- Nem azt kérdeztem.
- Nem tudom..már nem, csak fáj, de azért szeretem.
- Értem.. - mondta és folytatta a képek nézegetését. - Gondolom ezek is akkoriak - mutatta elém a telefonom.






- Direkt kínzol? - kérdeztem fájdalmasan.
- Sajnálom, de szerintem el kéne felejtened.
- Próbálom, de nem megy könnyen..ő az első igaz szerelmem.
- Nem ez nem szerelem hisz nem volt semmi.
- Mért csinálod ezt?
- Hogy eltudd engedni.
- Az neked mért jó?
- Mert akkor nem fog fájni a lelked nem fogsz minden este miatta sírni és új srác jöhet a képbe.
- Ja..még is ki az akinek én kellenék?
- Ez beugratós kérdés? - Wen, te gyönyörű vagy hülye aki nem jön össze veled.Ő egy idióta mint már mindenki rájött és azért nem jött össze veled, mert tudta, hogy azzal kínoz és az neki jó.
- Te ezt honnan tudod?
- Jajj Wen te is tudod.

Lehajtottam a fejem és úgy éreztem mintha a lelkemen táncolnának.Zayn közelebb ült és szorosan magához húzott.

- Bennünk nem fogsz csalódni - suttogta a fülembe.

- Köszönöm - mosolyogtam.
- Na ha már így tele van a telefonod képekkel akkor velem is legyen.
- Jó ötlet - mosolyogtam.
- Akkor kezdjük - nevetett.

Elég sok képet csináltunk és Zayn nagyon aranyos volt most tényleg boldognak éreztem magam Denny pedig kezd belőlem eltűnni.Itt is egy pár közös Zaynes kép.
















- Ezek tetszenek - mosolygott. - Jól mutatunk egymás mellett.
- Na igen - nevettem.
Hirtelen felnevetett.
- Mi az?
- Semmi - röhögött tovább magába.
- Na - fordultam felé.
- Megyek még felnézek a srácokhoz anyukádék nem sokára itthon lesznek.
- Te jó ég fél 7? - lepődtem meg.
- Igen - bólogatott.
- Maradj még picit - néztem rá boci szemekkel.
- Elmegyünk venni csokit?
- Nem is tudtam, hogy a farkasok szeretik a csokit - nevettem.
- Hahó..ember vagyok csak a farkasos átváltozás miatt többet eszem és én imádom a csokit.
- Jójó menjünk - nevettem. - Várj felöltözök.Hahó.
- Mi van?
- Mondom átöltözök.
- Egészségedre.
- Hülye..Menj ki - nevettem.
- Na ne már - vágott szomorú fejet.
- DE! - emeltem fel a hangom. - Nincs vita kifelé majd egyszer talán ha jó fiú leszel.
- Az leszek - csillogott a szeme.
- Na sipirc - mutattam az ajtó fele.

A biztonság kedvéért egy pulcsit raktam a kilincsre, hogy a lyukon se tudjon be nézni és bezártam a redőnyöket megint lehúztam és gyorsan átöltöztem.


- Segítsek? - kiáltott be.

- Nem kell már kész vagyok - kiáltottam vissza. - Na mehetünk  -nyitottam ki az ajtót.
- Most minek öltöztél át?Az előző is jó volt.
- Persze.
- Mind egy mindig gyönyörű vagy - rántotta meg a vállát.
- Jajj Zayn - nevettem, de érzem pirulok.

Felvettük a meleg ruhákat és cipőket majd elsétáltunk a boltba, ami pár sarokra van.

Vettünk vagy 10 tábla csokit a boltos debilnek nézett minket de nem gáz.

***


- Na együnk - dörzsölte össze a kézét és leült a kanapéra elvett egyből 2 táblát és elkezdte majszolni.

Én elvettem 1 tábla epreset és bekaptam 2 kockát és szopogattam.
- Mozst kopjojan mjár megjettél edgyjtábját? - kérdeztem, de nem igazán tudtam beszélni mert a csoki a szájpadlásomra ragadt.
- Parancsolsz? - nézett rám furán.
- Mondom meg ettél már egy táblát?
- Igen.Baj? - nevetett.
- Öhm nem.

A vége az lett, hogy én megettem 2 táblát ő meg 5-öt.


- Három tábla még marad - mondta.

- Na igen most egy hétig nem eszek - dörzsöltem a hasam.
- Rád fér egy kis hús - csípett belém.
- Na - löktem el a kezét és a fájdalmas helyet dörzsöltem.
- Húú megjöttek anyukádék - mondta.
- Na az remek - nevettem.
- Szia kic..akarom mondani sziasztok - húzódott egy hatalmas mosoly apa szájára - Drágám itt van Zayn.
Anya majdnem beesett az ajtót úgy sietett.
- Szerbusz drágám - köszönt fülég érő szájjal anya.
- Jó estét kívánok Mr.és Mrs.Le Gras.
- Na megbeszéltük tegeződünk - mondta komolyan anya.
- Ja persze - csapott a homlokára Zayn. - De nem zavarok megyek már - mondta Zayn.
- De hogy mész vacsorázz velünk - mondta apa.
- Ha nem zavarok.
- Dehogy zavarsz. A barátaid, hogy hogy nem jöttek? - kérdezte anya.
- Dolguk van - mondta.
- Értem akkor menjetek terítsetek meg mi hoztunk vacsit - mondta apa.
Zaynnel össze mosolyogtunk és elindultunk megteríteni.

***


Vacsi után anya és apa ragaszkodtak hozzá, hogy Zayn itt aludjon a vendég szobába Zayn bele is ment.Beszélgettünk még 4-en a nappaliba majd 10 óra után elvonultunk aludni.

- Jó éjszakát mindenkinek - köszöntek el anyuék és bezárták az ajtójukat.Az ő hálójuk a nagy fürdővel együtt a bal szárnyon van az emelten az én szobám és a vendég szoba meg a jobb szárnyon.
- Akkor jó éjszakát - köszöntem el.
- Neked is szépség - mosolygott.
- Csak Wen jó?
- Rendben - majd oda jött és jó szorosan megölelt.
- Amúgy miben alszol? - kérdeztem.
- Gondolom alsóban - nevetett.
- Gyere adok tisztát.
- Honnan van neked férfi alsód? - kérdezte furcsálva.
- Attól még, hogy nem volt barátom egy egész alsó gatya gyűjteményem van mert rengeteg fiú barátom van és itt maradt, meg vettem is ha kell, tessék ez jó? - adtam oda neki egyet.
- Persze - nevetett.
- Mit csinálsz?
- Át veszem?
- De ne itt ajj menj a szobádba - löktem.
- Hogy te milyen kis mimóza vagy - rázta a fejét.
Még egy utolsó puszit adott és elment.

Én is pizsamát vettem és kényelembe helyeztem magam.


***


Reggel miután lassan felébredtem igen csak megdöbbentő dolgot pillantottam meg...

11 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon tetszik :)) Kövit gyorsaan :DD♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon nagyon...tetszik.kövit gyorsan.imádlak.xx <333

    VálaszTörlés
  3. Szokásosan jó lett:) Bár tény, hogy nem volt valami izgalmas rész, de, mint említettem chat-en kell ilyen is néha.:) Egyébként sajnálom Went, h szingli maradt..:| Kíváncsi leszek kivel fog összejönni.. Zaynnel vagy Harryvel..:o
    Amúgy meg mi az, hogy vendégszoba?! Hát én simán vele aludtam volna:$ Hahahaha:D Várom a következőt xx

    VálaszTörlés
  4. Wáá *-* nagyon jó feji lett ^^ <3 Zayn :333 nagyon édesek együtt :') gyorsan a kövit

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóó.:dd Kövit gyorsan.*--*

    VálaszTörlés
  6. 10 komi megvan jöhet a kövi.^^ nagyon tetszik.:3xx

    VálaszTörlés
  7. Jujjjj Mediii:DD Ez szokásosan nagyon jóó lett;)) annyira szeretem ezt olvasnii! Sok ilyet! <3

    VálaszTörlés