2013. május 25., szombat

Hír...*

Sziasztok! Annyira elmondhatatlanul sajnálom, hogy még élet jelet, se adtam magamról, de nem voltam, se gép közelben, se olyan állapotban, hogy tudtam volna foglalkozni a bloggal.. Ne haragudjatok... Köszönöm, hogy nem hagytátok el a blogot és érdeklődtök folyamatosan! Eszméletlenül jó érzés látni, hogy minden (hozzászólás, oldal látogatottság, rendszeres olvasók) száma növekszik, még így is, hogy nem írom! Szóval, gondoltam jogotok van tudni, hogy ez a 2-3 hónapos szünet azért volt, mert elvoltam foglalva, hogy össze szedjem magam, meg, hogy szórakozzak. Aludtam, és szórakoztam.. Amiből az lett, hogy most mint az állat hajtok, hogy nehogy meghúzzanak.. A blog nem ér véget! Én sem akarom, ami igaz, hogy már nem vagyok olyan One Direction függő mint nem rég.. Imádom őket, de a napom 89%-át már nem ők töltik ki, és bevallom sokkal kiegyensúlyozottabb lettem. Így kicsit nehezebb lesz úgy írni róluk mintha mi sem történt volna, de megoldom! Részeket, amint tudok hozok. De! Már nem tudom, hogy ki olvassa ezért kérlek titeket, hogy írjatok ez a bejegyzés alá és külön majd elküldöm nektek facen üzenetbe! :) Sok puszi Medy. ♥

18 megjegyzés:

  1. en olvasom en en *---------*hianyoznak a reszek:C<3

    VálaszTörlés
  2. en olvasom.alig varom a kovetkezo reszt :)

    VálaszTörlés
  3. én olvasom :) remélem hamar hozod a következő részt :')

    VálaszTörlés
  4. Én olvasom remélem minnl előbb lesz rész:)

    VálaszTörlés
  5. imádooooomm *-* belepusztulnék ha vége lenne és megértem ezt a szünetet :d

    VálaszTörlés
  6. Természetesen megértelek!:)
    Nagyon örülök neki, mert már azt hittem vége a blogodnak..:S
    De hálistennek nem:3
    Puszii:) <3

    VálaszTörlés
  7. Én is olvasom!
    Reméltem, hogy nem hagyod abba.
    Nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
  8. Én is olvasom,reméltem is,hogy nem hagyod abba :)
    Amugy véletlenül nem Belgiumban élsz?(.blogspot.be miatt kérdezem :))

    VálaszTörlés
  9. Én is olvasom.. Olyan jó, hogy nincs vége a blognak. Siess *.*

    VálaszTörlés
  10. Medylany:DDD
    Hat amikor tegnap este elkezdtem olvasni a blogot hat egyszeruen majd befostam ugy feltem...(kell nekem hajnali 2kot blogot olvasnixd) de nem tudtam letenni. Aztan bealudtam de ma reggel csak olvastam es olvastam es aaaaaa nagyon imadom a blogod*----* es vajon ki huzta ki es Harryvel mivan szetintem amugy Loui huzta ki:3 de nemtudom...kibaszottul imadom a blgod!<3

    VálaszTörlés
  11. Nagyon várom a folytatást *-*

    VálaszTörlés
  12. imádom ahogy írsz https://www.facebook.com/hanna.boka.1 és itt van a facém :)

    VálaszTörlés
  13. Én most találtam rá erre a blogra és beleszerettem:)) Imádom és nem szeretném,hogy vége legyen *---*
    (A facem pedig itt van: https://m.facebook.com/csilla.schaffer.3?refid=8 )

    VálaszTörlés